De Posthoek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Only For Girls
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyza jan 28, 2012 11:17 am



Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Coffe40

Er is hier weer ruimte voor een gezellige babbel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
gea
Net voorgesteld
Net voorgesteld
gea


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 29-01-12
Leeftijd : 51

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyzo jan 29, 2012 1:06 am

fijne zondag
liefs gea :cheers: :flower:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyzo jan 29, 2012 1:18 am

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Zondag244

Fijne zondag!.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
Roelie
Net voorgesteld
Net voorgesteld
Roelie


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-01-12

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyzo jan 29, 2012 10:09 am

Was het gezellig met je ouders Vanessa?
Lekker gegeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyzo jan 29, 2012 10:43 am

Roelie schreef:
Was het gezellig met je ouders Vanessa?
Lekker gegeten?

Goedeavond was leuk en gezellig lekker chinees gegeten en eindelijk eens een lange ruzie uitgepraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyzo jan 29, 2012 11:15 pm

Horoscoop voor Maandag, 30 januari 2012

Ram
Je lichaam geeft je een signaal en daar kun je maar beter naar luisteren. Wanneer je een aspirientje neemt, ga je waarschijnlijk over je grenzen heen en dat doet je lichaam weinig goeds. Doe het rustig aan. Als je vrijgezel bent, kun je op een feestje een aantrekkelijke nieuweling(e) tegenkomen. Romantiek zal opbloeien ondanks een leeftijdsverschil of grote woonafstand. Hoewel je overtuigend bent, moet je anderen jouw mening niet opdringen.Weekhoroscoop - Maandag, 30 januari 2012 tot Zondag, 5 februari 2012 - Ram

Algemeen
Deze week heeft alles in zich om je lekker te voelen. De contacten met buitenstaanders verlopen alsof het vrienden zijn en die met jouw vrienden verlopen alsof het familie is. Je zult ook nieuwe contacten leggen, die later zeer waardevol voor je zullen zijn. En niet alleen zakelijk, of liever gezegd juist niet, maar met name in de privé sfeer zullen die contacten waardevol zijn. Het is mogelijk dat er deze week wat romantiek om jou heen is. Onafhankelijk van het gegeven of je een relatie hebt of niet; iemand zal jouw pad kruisen, die het aanzien meer dan waard is. Financieel gezien is er de mogelijkheid dat er een oplossing komt voor het alsmaar terugkerende tekort. Dat kan een leuke week worden.

Liefde
Deze week moet u kleur bekennen. U moet beslissen want u kunt maar van één persoon houden. De beslissing die u nu neemt is de goede. Voor iedereen die het aangaat is het de beste oplossing. Het geflirt maakt plaats voor een volwassen relatie die op stevinge poten staat.

Carriere
Voor uw geld heeft u goede plannen. Maak een uitgebreid plan voor het vervullen van een lang gekoesterde droom. Bespreek de dingen daarna goed met uw bank manager. Misschien ook met uw baas. Een salarisverhoging ligt al lang in het verschiet. In ieder geval kunt u deze week veel wensen in de daad omzetten.

Gezondheid
Als u een vrouw bent en last heeft van de maandbloeding, kunt u deze week opgelucht ademhalen. De klachten worden niet meer als storend ervaren. Dat kan met een evenwicht met de vrouwelijke natuur samenhangen. Het gevoel vrouw te zijn wordt niet meer als pijnlijk ervaren. De vrees voor al het vrouwelijke kan overwonnen worden



http://www.orakels.org/php/?m=horoscope
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyzo jan 29, 2012 11:43 pm

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Animaatjes-maandag-81350

Goedemiddag,

Zo eventjes mezelf onder de doche gooien.

Een hapje eten.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyma jan 30, 2012 7:09 am

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Animaatjes-fijne-avond-90264

Lekker aan de koffie straks.

Heb lekker gegeten een bloemkoolschotel.

Heeft een beetje sneeuw gevallen hier.

Fijne avond en een dikke 129kuss

Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyma jan 30, 2012 9:07 am

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. 10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
Vanessa1979
Forumbeheer
Forumbeheer
Vanessa1979


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 45

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyma jan 30, 2012 10:36 am

Angst om te rijden in winterweer komt bij bijna één op de drie (29 procent) van de Nederlandse automobilisten voor. In België is zelfs 67 procent van de automobilisten bang voor winterse omstandigheden op de weg.

Dat blijkt uit onderzoek dat Team Vier uitvoerde in opdracht van TomTom. Aan het onderzoek deden in totaal 1.015 automobilisten in Nederland en België mee.

Nederlanders stellen zich wel in op een langere reistijd bij hevige sneeuwval. Vijftig procent van de Nederlandse automobilisten gaat er eerder voor van huis: zo'n vijftien tot twintig minuten. In België is dat 55 procent. Slechts elf procent van de Nederlandse automobilisten besluit bij hevige sneeuwval thuis te werken.

Files versus flitsers
Gevraagd naar mogelijke risico's van winterweer, noemen automobilisten vooral de kans op een ongeluk (Nederland: zestig procent, België: zeventig procent), gevolgd door files en lange reistijden (Nederland: 26 procent, België: tien procent). Automobilisten geven aan dat ze files (gedurende het gehele jaar) zelfs vervelender vinden dan flitsers of politiecontroles: in beide landen bijna zes op de tien mensen. Toch blijven Nederlanders stug in de file staan. Slechts 21 procent geeft aan een alternatieve route via het navigatiesysteem te volgen. In België is dit percentage met 31 procent beduidend hoger.

Risicovolle weersomstandigheden
IJzel en sneeuw blijken de nummers één en twee als het gaat om risicovolle weersomstandigheden. 85 procent van de Belgische en 66 procent van de Nederlandse automobilisten zien vorst aan de grond als meest risicovol. Voor sneeuw op de weg zijn deze percentages 62 procent (Nederland) en 61 procent (België). Vallende sneeuw completeert de top 3 (Nederland: 26 procent, België: negentien procent).

www.ad.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deposthoek.actieforum.com
Roelie
Net voorgesteld
Net voorgesteld
Roelie


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-01-12

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyvr feb 03, 2012 11:19 pm

Het is gewoon weer om een heerlijke wandeling door de sneeuw te maken, daarna binnen bij de kachel met warme chocolade melk, yesss dat ga ik dus doen vandaag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roelie
Net voorgesteld
Net voorgesteld
Roelie


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-01-12

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyzo feb 05, 2012 4:57 am

vanmiddag weer gewandeld, jammer dat er weinig tot geen zon was, maar toch wel fijn.
straks een pan nasi met saté maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roelie
Net voorgesteld
Net voorgesteld
Roelie


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-01-12

Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Emptyma feb 06, 2012 2:28 am

volgens mij zit ik hier weer alleen, dus ik ga maar weer. 2boos2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.   Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samen met een leuke groep medewerkers verwelkom ik je.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Posthoek  :: De Posthoek. :: Kom binnen in onze warme koffie huisje.-
Ga naar: